Magazines: Zhao Liying, Yang Yang, Lin Geng Xin, Huang Maggie, and Wang Zi Wen

Zhao Liying (Princess Agents)

 

 

Yang Yang (Love 2O2)

Lin Geng Xin (Princess Agents)

Huang Maggie (Princess Agents)

 

Wang Ziwen (Ode to Joy 2)

 

Advertisements

6 thoughts on “Magazines: Zhao Liying, Yang Yang, Lin Geng Xin, Huang Maggie, and Wang Zi Wen

  1. OMG First photo of ZLY 😱 I thought thats Yang Mi

    Like

    • the first time I saw her first Grazia cover I thought it was YangMi. I had never thought they looked similar but I had to do a double-take on that one lol

      Liked by 1 person

  2. Liying is pumping out magazine shoots left and right!! XD
    I like her styles in Grazia more than Bazaar. hahaha
    Still loving WZW’s short hair! Gonna be weird for me to see her with long hair in God Swire.

    Like

    • yep and she just got another one from Bazaar. It is the middle parted wet hair that throws me off. I just want them to give her like a pretty fairy concept, but she gets all these weird photoshoots.
      Also petition to never let Liying wear middle parted hair ever again.

      WZW is a cutie ❤ I think I saw they changed the English name and now it looks so much better. I am just iffy about the male lead.

      Liked by 1 person

      • Lol! Let me sign that petition! That mid-split is just not her style.

        Oh did they? hahah too many name changing in c-drama to keep up. Yea… Peter Sheng…that’s gonna be a challenge to watch.

        Liked by 1 person

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s